Startkort, spisning og overnatning

Startkort, forplejning og indkvartering kan bestilles online her TILMELDING eller ved henvendelse til HÆRVEJSMARCHENs sekretariat.

Startkort, overnatning og spisebilletter

Forudbestilte og betalte startkort samt billetter til forplejning og overnatning skal afhentes i Kasernehallen ved Paradepladsen, Tingvej 17, 8800 Viborg:
Fredag den 22. juni kl. 14.00 - 21.00 eller lørdag morgen den 23. juni mellem kl. 05.00 og 09.00, hvor der også kan eftertilmeldes både ved køb af startkort samt overnatning og spisebilletter . 
Søndag mellem kl. 05.00 - 09.00 kan købes endags kort og endagskort fra lørdag kan ombyttes til to dages startkort med medalje.
Det anbefales at forudbestille og forudbetale online her på hjemmesiden inden 18. juni 2018.

Startkort til alle 2 dages ruter koster 250 Dkr. inklusive HVM medalje.
Børn og unge op til 20 år 175 Dkr. inklusive HVM medalje
Automatisk online rabat ved bestilling af todags startkort indtil den 31. maj: Dkr. 50.
Alle startkort kan købes direkte i Kasernehallen på ovennævnte tidspunkter lige op til marchen.

Endags startkort á Dkr. 100
Kan bestilles og betales her på siden. 
En dags startkort både lørdag og søndag kan også købes hos MENY Frost fra den 1. juni - samt direkte på ovennævnte tidspunkter lige op til marchen.

Karnevalsmarchen lørdag
Endags startkort lørdag á 100 Dkr. gælder også til Karnevalsmarchen.  
Den traditionsrige Karnevalsrute lørdag er en 20 km. endags rute, hvor foreninger, firmaer eller familier og kammerater gerne klæder sig ud til en hyggelig motionstur, hvor det sociale samvær i den smukke natur er basis for en god oplevelse i et venskabeligt selskab.

Pilgrimsvandringen søndag
En dags startkort til søndag á 100 Dkr. gælder også til Pilgrimsvandringen
Pilgrimsvandringen har indbygget et specialprogram og har fælles start søndag kl 08.00 fra startportalen på Paradepladsen.

Børnemarchen søndag.
Det koster 75 kroner pr. barn at deltage. Voksne ifølge med børn kommer med gratis. Startkort til Børnemarchen kan købes hos MENY Frost fra den 1. juni - og ved startstedet på Paradepladsen lørdag d. 23. juni kl. 05.00 - 09.00 eller søndag d. 24. juni kl. 05.00 - 11.00.

Info
De, der tidligere har tilmeldt via girokort, opfordres til at registrere og betale i vores nye tilmeldings og betalingsmodul her på hjemmesiden. Alternativt kan der printes en tilmeldings og betalingsblanket fra kontaktsiden til HÆRVEJSMARCHENs sekretariat.

OBS: Alle skal under marchen synligt medbringe startkortet, der er personligt. Startkortet giver adgang til rastepladser, toiletter og 1. hjælp på ruterne.
Startkortet giver ret til adgang til rastepladsernes forskellige faciliteter samt til eventuel hjemkørsel til startstedet ved skader, ildebefindende og lignende tilfælde.

Spisning

Du kan bestille spisning direkte i tilmeldingsmodulet.. De bestilte spisebilletter får du udleveret sammen med startkortet. Al spisning foregår fra teltet på Paradepladsen.

OBS: Spisebilleter til jubilæumsmiddag og Hærvejsbuffet kan KUN købes ved forudbestilling i online tilmeldingsmodul eller mail til sekretariatet senest den 18. juni. Det er dog muligt at købe mad andre steder på paradepladsen på selve dagen. 

 

 

  MORGENMAD ALLE DAGE:     AFTENSMAD:
     

Rugbrød, franskbrød og rundstykker.
Pålæg, ost og marmelade.
Havregryn og Cornflakes.
Mælk, juice, kaffe og te.

 

 

Fredag: Marineret svinekam, flødekartofler, råstegte kartofler
Lørdag: Lækker Hærvejsbuffet med flere slags kartofler, kød, brød og salat
Lørdag: Jubilæumsmiddag: Forret, Lækker Hærvejsbuffet, Dessert
Søndag: Kyllingegryde, mørbradgryde, ris, råstegte kartofler
Til alle måltider: mixsalatbar, dressing og bagerflutes.

Morgenmad pr. dag kr. 60.00 - serveres fra kl. 05.00 - 08.00 i teltet på Paradepladsen. (Mandag morgen dog kl. 06.00 - 08.00 i Kasernehallen). 

Aftensmad pr. dag kr. 100.00 - serveres fredag ogsøndag kl. 17.00 - 19.00 i teltet på Paradepladsen. Lørdag: Hærvejsbuffet og Jubilæumsmiddag kl. 18.30 - 21.30.

Rastepladser: På marchruterne er der opstillet rastepladser for hver ca. 10 km., hvor der kan købes mad og drikke til rimelige priser. Man kan ikke købe spisebilletter til rastepladserne. Rastepladserne er bemandet af frivillige fra lokale foreninger.

Overnatning

Indkvartering og overnatning arrangeres af HÆRVEJSMARCHEN på Nordre skole, der ligger i gåafstand og i Håndboldhallerne lige ved siden af start og mål området.

Ønske om indkvartering anføres ved online bestilling. Pladserne fordeles efter "først til mølle" princippet, og det anbefales at forudbestille og forudbetale inden 18. juni 2018 for at sikre indkvartering på ønsket lokation. (Men vi skal nok finde en plads til alle, også på selve dagen)

Pris for indkvartering pr. nat 80,00 kr.
Billetter til indkvartering udleveres sammen med startkort i Kasernehallen Tingvej 17, Viborg: Fredag den 22. juni kl. 14.00 - 21.00 eller lørdag og søndag morgen den 23. og 24. juni mellem kl. 05.00 og 09.00.

HUSK: Der er ikke senge eller madrasser så liggeunderlag og sovepose må medbringes.
For at skåne gulvene i hallerne benyt venligst blødt fodtøj. 

Har du spørgsmål vedrørende indkvartering og overnatning så kontakt os i HÆRVEJSMARCHENs Sekretariat

Grøn T-shirt kan bestilles online

Der kan bestilles en grøn HÆRVEJSMARCHEN T-shirt online i tilmeldingsmodulet. - Pris 75 kr. - Husk at opgive størrelse.
T-shirt kan også købes direkte i salgsboden i Kasernehallen, Tingvej 17, Viborg, - alle størrelser haves på lager.

Bemærk ved betalingskort

Betalingsterminalen i tilmeldingsmodulet opkræver et lille betalingsgebyr ved betaling med kort.

Anden overnatning i Viborg og omegn

Der kan tilbydes overnatning på hoteller, kroer, kollegier, bed & breakfast, campingpladser eller privat. Har du ønske om dette, kan du kontakte: 

Viborg Turistbureau
Tingvej 2A, DK-8800 Viborg

T: (+45) 87 87 88 88
M: info@visitviborg.dk
W: www.visitviborg.dk

LÆS MERE HER
50-års jubilæum 2018
Startkort, Spisning og Overnatning
Ruterne
Rastepladser
Frivillige hjælpere
P-pladser
Hærvejsmarchens regler
Regler for hold
Tilmeldte deltagere
Sponsorater og donationer
Sponsorer
Nyheder

Hærvejsmarchen
Tingvej 17, 2. sal
DK - 8800 Viborg

Kontakt os
T: (+45) 86 62 58 54
M: info@haervejsmarchen.dk
W: www.haervejsmarchen.dk
     

Om Hærvejsmarchen
Historien
Se fotos
Sponsorater

Genveje
Tilmelding
Kontakt os
Priser


Børnemarch
Frivillige
Indkvartering


Regler
Paradepladsen
Links

#hvmviborg
Del dine oplevelser med HÆRVEJSMARCHEN og følg os på Facebook

   

webbureau easynet