Få svar på alle dine spørgsmål om HÆRVEJSMARCHEN.
Tilmeld dig online via tilmeldingslinket her på siden. Du kan også blot møde op på dagen og købe et startkort
Når du indtaster mange gængere, kan du ved at trykke på knappen 'Startkortliste' få et overblik over, hvad der kommer til at stå på hvert startkort, inden startkortene bliver skrevet ud.
Hermed har du en chance for at forhindre udskrift af mange startkort med fejl, som skal gennem en tidskrævende fejlretning af en person fra Hærvejsmarchen og en efterfølgende udskrivning af nye startkort.
Listen er ikke obligatorisk, men bør bruges, hvis hver gænger ikke selv kan dobbeltchecke deres tilmeldingsoplysninger via en PC.
Tilmeldingsrabat gælder til og med 30. april. Rabatten gælder fra datoen, personen bliver skrevet ind i tilmeldingen, frem for betalingsdatoen. Dette gør det muligt at tilmelde et hold, hvori gængere tilmeldes både før og efter 1. juni til den korrekte rabat.
For at få rabat skal deltageren således være oprettet i tilmeldingsmodulet senest den 30. april.
BEMÆRK VENLIGST: Der gives alene rabat ved tilmelding til 2-dages marchruter.
Du kan betale via Dankort, VISA, Mastercard eller JCB. Hvis du ikke tilmelder dig på websitet, så kan du tilmelde dig og betale kontant i registreringshallen på selve dagen. Du kan kun betale via bankoverførsel efter aftaler med HÆRVEJSMARCHENs sekretariat, hvis du er bosat i Danmark.
Er du bosat udenfor Danmark og har ikke andre betalingsmuligheder, kan du betale via bankoverførsel via IBAN nummer:
Payment Nordea Bank Danmark a/s
S.W.I.F.T. address: NDEADKKK
Telex nr. 27543 NDEA DK for credit of account
Bank code 2330 Accont nr. 6500 139 802
IBAN DK3520006500139802
Indbetaler betaler overførselsomkostninger. Denne mulighed er kun gældende for større hold.
Billetten hedder et 'startkort' og indeholder dit navn og adresse, samt den valgte distance.
Startkortet udskrives, når du kommer i registreringshallen dagen før marchdagen, eller fra kl. 05.00 om morgenen i registreringshallen på selve dagen. For store hold laves der efter aftale forudgående udskrivning af startkort til udlevering inden marchdagen.
Spisekort og indkvartering
Hvis du har valgt indkvartering og spisning under registrering, får du spisekort og indkvarteringskort med i startkortet, som skal klippes, ved spisning eller indkvartering.
Deltager du i 2-dages marchen, skal du henvende dig i registreringshallen søndag, når du er kommet i mål. Her bliver det registreret, at du har gennemført og du får udleveret din HÆRVEJSMARCHEN medalje. Hvis du ønsker det, kan du købe et diplom for 25 kr., som er påført dit navn, og den distance, du har gået.
Du får udleveret dit startkort igen, - som du skal bruge som dokumentation, hvis du skal have IML eller IVV stempel. IVV stempel kan fås både lørdag og søndag. IML stempel kan og skal kun stemples søndag.
Deltager du på 1-dagsmarchen, kan du både lørdag og søndag blive registreret som gennemført og købe et diplom for 25 kr. Her får du ingen medalje, - men du får udleveret dit startkort igen, som du skal bruge, hvis du ønsker et IVV stempel. HUSK: Der kan gives IVV stempel både lørdag og søndag.
Selvom din registrering er foretaget og din betaling er gennemført, så kan du stadig nå at ændre i din tilmelding inden marchstart.
Uanset om du tilmelder dig selv eller et hold, så kan du altid ændre din tilmelding ved at logge på med et login, som du modtager pr. e-mail.
Hvis du foretager ændringer i din tilmelding, som betyder en højere pris end først opkrævet, så skal du betale restbeløbet for at få ændringerne til at træde i kraft. Hvis ændringerne resulterer i en lavere pris, så skal du have penge tilbage.
Der bliver fratrukket kr. 50 - til administration pr. bestilling, - inden tilbagebetaling.
FRAVÆR
Såfremt der er en gyldig grund f.eks. sygdom, skade eller lignende, kan en tilmelding meldes fra. Såfremt marchledelsen accepterer grunden til en framelding, kan startgebyr betales tilbage minus 50 kr. til administration. Man er velkommen til at give sit bestilte startkort til en anden person og få navnet rettet i registreringshallen inden start på ruten.
Når bestilling og betaling er foretaget, kan der ikke afmeldes, og pengene kan ikke returneres.
Det er muligt at melde gængere som fraværende, med hensyn til gennemførselsprocent for hold ved henvendelse i registreringshallen før eller under marchen.
Tilmelding her på hjemmesiden lukker en uge før selve marchen.
HUSK: Alle kan tilmelde sig direkte i registreringshallen, Tingvej 17, 8800 Viborg, der åbner for direkte tilmelding om fredagen fra kl. 12 - 21, om lørdagen fra kl. 05 - 09 og om søndagen fra kl. 05 - 11.
Alle, der gennefører mindst 2 x 10 km lørdag og søndag får udleveret en HÆRVEJSMARCHEN medalje.
Alle, der gennemfører mindst 2 x 20 km. lørdag og søndag kan købe en IML medalje og få IML stempel i sit IML vandrepas efter IMLs regler.
Endagskort giver ikke medalje, men har man købt et endagskort til lørdag, kan dette søndag morgen ombyttes til et to dages startkort med medalje, hvor man bliver registreret til at gå to dage.
Alle, der har gennemført en distance på HÆRVEJSMARCHEN kan både lørdag og søndag få et IVV stempel som tegn på gennemført march.
Du kan ved 2-dages marchen købe et diplom om søndagen i registreringshallen, efter du har gennemført marchen. Prisen for et diplom er 25 kr. Husk at medbringe dit startkort, inden du afleverer det til målregistrering. Diplomet bliver skrevet i forbindelse med målregistrering.
Deltagere i 1-dagsmarch kan købe et diplom både lørdag og søndag i registreringshallen efter at have gennemført sin rute.